فیشیال

آموزشگاه فیشیال در تهران

آکادمی بال افکن در غرب تهران زیر نظر سرکار خانم پریسا بال افکن به عنوان یک مجموعه زیبایی شناسی در خصوص آموزش کلیه موارد مربوط به سلامت و احیای پوست فعالیت می‌کند. این آموزش از اصول اولیه مراقبت از پوست تا درمان‌های تخصصی و زیر و بم راه اندازی یک کسب و کار را در بر می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید در سایت این مجموعه تمامی دوره‌های آموزشی را مشاهده کنید. در ادامه شما عزیزان را به صورت تخصصی‌تر با خدمات این آموزشگاه فیشیال در تهران آشنا می‌کنیم.

آموزشگاه فیشیال تهران

آموزش فیشیال صورت

هنگامی که اکثر مردم کلمه زیبایی را می‌شنوند بلافاصله به فکر آرایش صورت می‌افتند اما در آموزشگاه فیشیال در تهران آموزش‌هایی ارائه می‌شود که شامل یک سری درمان روی صورت در همان جلسه اول یا طی جلسات متعدد است‌ حال اصلاً فیشیال چیست؟
فیشیال می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1.پاکسازی

در این مرحله متخصص زیبایی صورت شما را پاکسازی می‌کند که شامل رفع هر گونه آلودگی است که روی پوست شما قرار داشته باشد. در این مرحله اغلب از بخار استفاده می‌گردد زیرا قرار دادن مقدار کمی بخار در نزدیکی پوست مشتری به باز شدن منافذ پوست کمک می‌کند و این اجازه را می‌دهد تا منافذ تمیز شوند و سایر محلول‌هایی که در طول جلسه فیشیال مورد استفاده قرار می‌گیرند به طور کامل جذب پوست گردد.

2.لایه برداری

لایه برداری به حذف پوست مرده اطلاق می‌شود که طی این روش با استفاده از شستشوی ملایم یا مواد شیمیایی ایمن سلول‌های مرده پوست از بین می‌روند.

3.تخلیه یا استخراج

این فرایند شامل پاکسازی منافذ مسدود شده مانند جوش‌های سرسیاه است. در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی استفاده کرد که انتخاب روش‌ها به شدت بسته شدن منافذ بستگی دارد.

4.ماساژ

در این مرحله نوبت به ماساژ صورت می‌رسد که زمان بیشتری را نسبت به سایر مراحل می‌طلبد و در عین حال تجربه آرامش‌بخشی را نیز به مشتری ارائه می‌دهد.

5. استفاده از ماسک و سرم

در مرحله آخر متخصص زیبایی با استفاده از ماسک و سرم صورت پوست مشتری را به بهترین نحو ممکن تغذیه می‌کند. با توجه به اینکه پوست مشتری خشک، چرب یا مستعد آکنه و … است انواع مختلفی از ماسک‌ها وجود دارند. یک متخصص فیشیال باید بتواند تشخیص دهد که چه ماسک‌ها و سرم‌هایی برای هر یک از مشتریانش مفید است.

بخوانید: آموزشگاه مراقبت و زیبایی در تهران

چرا شغل پردرامد فیشیال؟

برخی از افراد برای حضور در مراسم‌ها و یا قرار گرفتن در یک موقعیت خاص از فیشیال صورت استفاده می‌کنند. اما برخی دیگر به صورت منظم و ماهیانه این روتین ثابت را برای خود در نظر می‌گیرند. بنابراین یک متخصص فیشیال با استعداد می‌تواند روابط طولانی مدتی با مشتریان وفادار خود ایجاد کند. پس اصلاً لازم نیست که نگران بازار کاری آینده خود در زمینه آموزش فیشیال باشید. شما تنها کافیست به آموزشگاه فیشیال در تهران زیر نظر سرکار خانم بال افکن اعتماد کنید تا نتیجه اعتماد خود را در کنار پشتکار و تلاش خود مشاهده کنید.

 

خدمات آموزشی آموزشگاه فیشیال در تهران

دو مورد از رایج‌ترین روش‌های مراقبت از پوست که در آموزشگاه فیشیال در تهران به هنرجویان عزیز ارائه می‌گردد میکرونیدلینگ و پلاسماجت است. این روش‌ها برای سفت کردن پوست، بهبود بافت پوست، ایجاد رنگ یکنواخت، کاهش چین و چروک و جلوگیری از شل شدن پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند.
این روش‌ها به دلیل ماهیت کم تهاجمی که دارند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و تقریباً می‌توان گفت که هیچ عارضه‌ای ایجاد نمی‌کنند. در واقع میکرونیدلینگ یک روش کم تهاجمی و پلاسماجت یک روش کاملاً غیر تهاجمی است که در مقایسه با سایر جراحی‌های تهاجمی نتایج بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهند.
هر دوی این روش‌ها به تحریک کلاژن کمک می‌کنند اما تفاوت‌های خاصی میان این دو روش وجود دارد.
اگر بخواهیم به صورت خلاصه تفاوت بین میکرونیدلینگ و پلاسماجت را بیان کنیم باید بگوییم که پلاسماجت از طریق ایجاد سوختگی کنترل شده به تحریک تولید کلاژن و جوانسازی پوست کمک می‌کند. اما در میکرونیدلینگ با استفاده از سوزن‌های کوچک و استریل شده در ناحیه آسیب دیده پوست زخم‌های بسیار جزئی ایجاد می‌شود که این امر به تولید کلاژن و الاستین جهت جوانسازی و سفت شدن پوست کمک می‌کند.

بخوانید: دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تهران

نکات مهمی که باید قبل از ثبت نام در آموزشگاه فیشیال در تهران در نظر بگیرید:

کارگاه‌های آموزشی زیبایی برای کسانی که قصد دارند یک مهارت جدید بیاموزند و با غوطه ور شدن در آن شاهد پیشرفت در موقعیت فعلی خود باشند مناسب هستند. اما قبل از ثبت نام در آموزشگاه فیشیال در تهران لازم است این نکات را در نظر بگیرید:

ابتدا لازم است که هدف خود را تعیین کنید یعنی اینکه شما قصد دارید پس از شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه فیشیال در تهران به یک متخصص مراقبت از پوست تبدیل شوید یا تنها به دنبال کسب آموزش‌های عمومی هستید.

میزان وقت آزادی را که می‌توانید برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی صرف کنید را در نظر بگیرید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که هنگام ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی زیبایی باید در نظر بگیرید این است که مربی مورد نظر شما از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد زیرا یک متخصص که به تازگی دوران آموزشی خود را به پایان رسانده است نمی‌تواند آموزش‌های لازم را به شما القا کند و تجربه کافی را در اختیار ندارد. سرکار خانم پریسا بال افکن با تجربه ۱۰ ساله در زمینه درمان و مراقبت پوست می‌تواند جامع‌ترین و تخصصی‌ترین خدمات آموزشی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهد.

قبل از شروع جلسات آموزشی باید بدانید که به چه وسایلی نیاز دارید، هر جلسه معمولا چقدر طول می‌کشد و در چه روزهایی کلاس دارید یا اینکه ابزارهای مورد نیاز آموزشی در اختیار شما قرار خواهند گرفت یا خود شما باید آن‌ها را فراهم کنید.

در نهایت نیز حتماً میزان بودجه خود را در نظر بگیرید و چنانچه توانایی پرداخت هزینه آموزشی را در یک جلسه ندارید و می‌خواهید آن را به طور اقساط پرداخت نمایید حتماً از کارگاه آموزشی مورد نظر در این باره سوال بپرسید که آیا امکان پرداخت اقساطی برای شرکت در کلاس‌ها وجود دارد یا خیر.

 

نتیجه‌گیری

چنانچه شما عزیزان به دنبال یک کارگاه آموزشی زیبایی و مراقبت از پوست در غرب تهران هستید که با در اختیار داشتن مدرک معتبر آن بتوانید به فعالیت در این حوزه بپردازید و کسب درآمد کنید آموزشگاه فیشیال در تهران زیر نظر سرکار خانم پریسا بال افکن به شما این مژده را می‌دهد که می‌توانید از طریق شرکت در دوره‌های این مجموعه و اجرای مهارت‌های آموزش دیده خود روی مدل‌های زنده به یک متخصص فیشیال حرفه‌ای تبدیل شوید. اولین قدم برای پا گذاشتن در مسیر موفقیت و شروع این حرفه این است که از طریق مشاوره با تیم ما دوره آموزشی خود را انتخاب نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *