پلاسما جت

جوان سازی پوست با پلاسما جت

پلاسما جت یک فناوری پیشرفته است که ساختار سلولی پوست را از درون به بیرون روشن، سفت و بازسازی می کند و در عین حال کلاژن می سازد. با نتایج طولانی مدت بسیار موثر است.

این درمان غیر جراحی، غیر تهاجمی است و یک جایگزین طبیعی بدون درد برای تزریق و فیلر است و برای صورت و بدن قابل استفاده است!

اگر به دنبال سفت کردن پوست، کاهش چین و چروک، کوچک کردن منافذ، کاهش هیپرپیگمانتاسیون، درمان آکنه، جای زخم و ترک های پوستی هستید، به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید!

پلاسما جت

جوان سازی پوست با پلاسما جت

پلاسما جت با انقباض و سفت کردن الیاف داخل پوست شما و تحریک فعالیت کلاژن و فیبروبلاست عمل می کند. به لایه پوست نفوذ می کند تا پوست را از داخل به بیرون بازسازی کند

این درمان باعث ایجاد یک اثر سفت کنندگی پوست می شود و در عین حال خطوط ریز و چین و چروک را در طولانی مدت به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

این دستگاه بسیار قدرتمند 13000 ولت پلاسما را از طریق اپیدرم به لایه‌های پوستی و زیر پوستی پوست نفوذ می‌کند و سطوح بالایی از کلاژن را تحریک می‌کند و ساختار سلولی را از داخل به بیرون بازسازی می‌کند. این قلم پلاسما یک جریان مداوم پلاسما را ارائه می دهد که به دستگاه اجازه می دهد تا در یک حرکت اسکن روی پوست حرکت کند. هیچ ضربه ای به سطح پوست وارد نمی شود.

هنگامی که پلاسما جت با اکسیژن اکسید مخلوط می شود، ازن ایجاد می شود که باکتری های سطحی را از بین می برد و دارای عملکرد مناسبی در آرام کردن کراتوز، اگزما و روزاسه، کاهش التهاب پوست است.

دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تهران

قبل و بعد پلاسما جت

چه زمانی نتایج را ببینم؟

مراجعه کنندگان می توانند با یک درمان بهبودی فوری را مشاهده کنند. پس از یک درمان، پوست به بهبودی خود ادامه خواهد داد زیرا سطوح بالای کلاژن در 6-8 هفته آینده بازسازی می شود و نتایج نهایی در حدود 8-12 هفته مشاهده می شود. پلاسما جت را می توان در هر نقطه از صورت و بدن استفاده کرد. برای بهترین نتایج، یک سری از حداقل 3 درمان با فاصله 48 ساعت تا یک هفته در ابتدا توصیه می شود و پس از دستیابی به نتایج مطلوب، شارژ ماهانه توصیه می شود.

بهترین مدرس دوره های مراقبت پوست(اسکین کر) در تهران

چه کسی کاندید پلاسما جت است؟

پلاسما جت برای همه افراد مناسب است به جز کسانی که شرایط زیر را دارند:

  • حامله هستند
  • ضربان ساز داشته باشید
  • صرع
  • سرطان
  • بوتاکس / فیلر: برای دریافت جت پلاسما باید 2 هفته بعد از تزریق صبر کنید. بوتاکس یا فیلر را می توان 24 ساعت پس از جت پلاسما انجام داد.

قبل و بعد پلاسما جت

مزایای پلاسما جت

بازسازی پوست و سفت کردن پوست

یک درمان پلاسما جت تراکم پوست را تا 14.8 درصد افزایش می دهد!

ضد رنگدانه و روشن کننده پوست

پلاسما جت تولید ملانین را سرکوب می کند. ملانین رنگدانه ای در پوست است که به ما رنگ می دهد. ملانین بیش از حد می تواند پرپیگمانتاسیون و لکه های تیره باقی مانده از آکنه یا هیپرپیگمانتاسیون پس از التهاب ناشی از آسیب نور خورشید و سایر عوامل را ایجاد کند.

آکنه

آکنه برای تشکیل روی پوست نیاز به باکتری دارد. باکتری مسئول آکنه P.acnes نام دارد. پلاسما جت پوست را استریل می کند و بسیار موثر و در درمان و پیشگیری از آکنه است. علاوه بر این، پلاسما جت می تواند تولید سبوم (پوست چرب) را تا 25 درصد کاهش دهد!

  • کاهش اگزما، روزاسه، پسوریازیس
  • بهبود زخم آکنه
  • لیفت پلک بدون جراحی
  • کاهش علائم کشش و شلی پوست
  • جوانسازی دست
  • رشد مجدد مو را تحریک می کند
  • جوانسازی گردن

بیوتی تراپیست کیست و چه کاری انجام می دهد؟

مراقبت های بعد پلاسما جت

از آنجایی که پلاسما جت به باز کردن کانال های پوست کمک می کند و به محصولات مراقبت از پوست اجازه می دهد تا به عمق بیشتری نفوذ کنند، باید تا 12 ساعت پس از درمان از آرایش خودداری کنید.

از ورزش، سونا و بخار به مدت 12 ساعت خودداری کنید.

 

ماندگاری پلاسما جت

نتایج با مراقبت از پوست و ضد آفتاب مناسب 2 تا 5 سال ماندگاری دارد، اما البته ماندگاری نتایج مانند هر چیزی بستگی به سن، سلامت، عوامل سبک زندگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و… دارد.

 

منبع:

https://www.primplashboutique.com/skin-jetplasma-antiaging

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *