فیشیال

مراحل پایه فیشیال صورت در یک کلینیک

مراحل پایه فیشیال صورت در یک کلینیک

۱- مشاوره تخصصی

فیشیال صورت باید با یک جلسه مشاوره تخصصی شروع شود و‌ شما باید در کلینیک به مراجعه کننده خود یک فرم با چندین سوال در مورد پوستشان بدهند تا از مشکلات پوستی او نگرانی هایش رژیم و مقدار آب دریافتی بدنش و مواد و محصولاتی که برای پوستش استفاده می کند مطلع شوید

 

۲-مرحله آماده سازی

به طور معمول در کلینیک ها یک لباس مخصوص به شکل کلحفه به مراجعه کننده داده میشود که می توانید روی لباس و یا به جای لباس بپوشند هم چنین میتوانید در ابتدا موهای مراجع با یک حوله یا هدبند جمع کنید تا مواد به مو های او برخورد نکند.

دوره مراقبت از پوست فنی و حرفه ای تهران

۴-بررسی پوست

درمانگر ابتدا باید پوست را زیر نور مشاهده کند. حتی بهتر است چشم های مراجع را بپوشاند و پوست را زیر نور بیشتر مشاهده کید سپس متوجه می شوید که پایه پوستشان چه حالتی دارد(خشک، چرب یا روغنی، مختلط، حساس یا معمولی) و مشکلات پوست را مثل جوش سر سیاه، جوش سرسفید، چین و چروک و پیری، آسیب با نور خورشید و ارائه راه های مراقبت و درمان پوست کمبود اب و … را مشاهده می کنیپ سپس محصولات مناسبی را برای ادامه درمان با شما در میان می گذارید و درمان هایی را معرفی می کند که می توانند به شما کمک کنند.

فیشیال
۵-بخور دادن

در بیشتر فیشیال ها از یک دستگاه استفاده می شود تا بخار گرم را روی پوست منتقل کنند. این کار باعث نرمی پوست می شود و کمک می کند که جوش های سر سیاه و سر سفید خارج شوند.

 

۶-لایه برداری

در این مرحله از روش های مکانیکی یا مواد شیمیایی استفاده می شود تا لایه نازکی از سطح پوست که از سلول های مرده تشکیل شده است از پوست جدا شود که معمولا در حین بخار اتفاق می افتد. آنزیم و اسید ها باعث ضعیف شدن پیوند بین سلول های پوست می شود. یک آنزیم ملایم می تواند در حین بخار استفاده شود.

 

۷-استخراج جوش سرسیاه یا سفید

این مرحله فیشیال برای خارج سازی جوش های سر سیاه و سر سفید برای افرادی که این مشکل را دارند استفاده می شود. اگر این مرحله به درستی انجام نشود می تواند منجر به تغییر رنگ پوست در بعضی نقاط شود.

ماساژ پوست

۸-ماساژ پوست

این مرحله از فیشیال صورت سنتی برای استراحت و هم چنین تحریک پوست و عضلات زیر آن انجام می شود و انواع متفاتی داد.

 

۹-ماسک صورت

بسته به نوع پوست یک ماسک مناسب برای مشکلات پوستی در فیشیال تهیه می شود و ممکن است در حین آن ماساژ همراه با دستگاه یا بدون دستگاه نیز انجام شود.

 

۱۰- تجویز هوم کر

یک فیشیالیست حرفه ای به مراجعین خود نظرش را در مورد راه های مراقبت بهتر از پوستش به طور تخصصی اعلام میکند و محصولاتی را معرفی می کند که می تواند وی کمک کند تا سلامت و زیبایی پوستش را تضمین کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *